onsdag 3 februari 2010

Pyssel i snöyran


Har haft problem med pimpelskrylla. Förra vintern körde jag med en hemmagjord (fd. plastdunk) men den sprack i botten. I vinter har jag använt en stolsryggsäck men den har börjat vika sig i benen + att sittdynan har spruckit. Kommentarer om ev. viktproblem undanbedes vänligt men bestämt.
Var inne på Böjda Spön härom kvällen och som vanligt är det hopplöst att komma därifrån tomhänt! Så det fick bli en Ron Thompson skrylla. Det "råkade" även följa med ett par nya pimpelspön. Farsan har en sån skrylla sen förut men jag har alltid tyckt de verkat så klumpiga. Däremot kan jag nu få med mig den där extra tröjan jag aldrig hade plats för förut.
Så jag får väl prova den några gånger och se hur det känns.
Nu återstår bara att "inreda" den!

Tjipp/Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar