fredag 23 juli 2010

Lite inköp

Såg på Micke Lindhs blogg att Birgitta på Arvika Fiskecenter tagit hem en ny sändning Nils Master så det fick bli en liten inköpsrunda. Hon har ganska gott om de hetaste färgerna som gäller just nu. Den översta har jag aldrig provat men den kan nog funka. Den understa: Färg 114 har varit riktigt bra i våra vatten på sistone så en sån var ju ett måste.
De har även en bra drive på spön och rullar. 50% på en hel del.
Gör ett besök och sätt sprätt på lite slantar nu!
Tjipp//Micke

5 kommentarer:

  1. Den översta är en av mina favoritfärger. Mvh Gladh

    SvaraRadera
  2. Kul du såg inlägget, Översta är en har funkat bra på gösen för mig .

    Idag beställs det lite heta färger på Bomber, Rapala och Storm..så bara att kika in till veckan igen så finns det mer grymma gösfärger .


    /Micke

    SvaraRadera
  3. Den översta har jag i 12 cm:s varianten kom jag på. Men jag får ingen fisk på de små Nils Mastrarna! Får se om den är bättre i den större modellen.
    Mvh Micke

    SvaraRadera
  4. Hej
    Färg 114 brukar funka bra på Värmeln
    Har du testat Värmeln nåt nyligen,det är skapligt gösfiske där nu...

    Pepa

    SvaraRadera
  5. Tjena Pepa! Det var längesen.
    Nej har inte testat Värmeln på sistone men har tänkt göra en sväng nån av de närmsta dagarna. Vi kanske ses på sjön?
    Mvh Micke

    SvaraRadera