lördag 7 januari 2012

"Vad var det för pris?"

Det är endel som har undrat på vad jag vann i VK-Big game tävlingen och förutom en pokal så vann jag även VK produkter för ett värde av 1000 euro som jag får välja själv från deras webshop.
Efter lite mailkontakt med Mika från VK så har jag beslutat att vänta med beställningen till lite längre fram mot våren då han kommer att uppdatera sin webshop med dom nya 2012 färgerna,
och det kan ju vara skoj att börja vårfisket med nya coola färger =)
Kollar man in priserna på deras webshop så förstår man snabbt att god damn vad grejer det blir för 1000 euro, jag kommer bli ruinerad när jag ska köpa krok till alla löjskallar.
Det kanske finns någon tävling där man kan vinna massa Ownerkrokar? ;P
/Mattias

2 kommentarer:

  1. Vi kan ju byta ownerkrokar mot lite löjskallar;) Mvh kapten Martin.

    SvaraRadera
  2. Hehehe ja det kanske kan vara en bra deal ;P
    Mattias

    SvaraRadera