lördag 30 juni 2012

Inget tävlande för oss

Vi blir inte med på årets Ekenäs-tävling.
För första gången på flera år hoppar vi Vänerns trevligaste tävling, lite surt men så får det bli.
Hade även en tanke att delta på Sportfishmasters gösdeltävling på Amungen på söndag.
Jag och Mattias var lite småladdade för det men det sket sig.
Vi kom på det för sent och hann inte med i planeringen.
Det är även en vertikaltävling på Tisaren på söndag som även den drar lite.
Väldigt osmidigt måste jag säga när de lyckas boka in två vertikaltävlingar på samma dag.....det vimlar ju inte av göstävlingar precis:(
Jag lämnar "tävlingshetsen" bakom mig denna helg tror jag.
Packar in sambon i båten och drar iväg på lite lugnare gösfiske med henne istället.
Rapporter som vanligt senare i kväll.
Tjipp//Micke


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar