söndag 8 juli 2012

Stackars lillebror

Det var rally för mig i går.
Edane-racet gick av stapeln med ca 70 startande bilar som alla gav järnet.
Två avåkningar där jag stod.
Tycker det är snällt av förarna att köra för publiken :)
Inget slår en ordentlig rullning!
Mattias skulle ut och fiska...var tanken iaf.
Den andra tanken var borta....bensintanken alltså.
Luckan sönderbruten och trycktanken var stulen när han kom till båten.
Fy fan va tråkigt.
Så jag får väl förbarma mig över lillebror och ta med mig honom i min båt idag :)
Rapport kommer....
Tjipp//Micke

2 kommentarer:

  1. jaså, så det blev rally för dig igår ?
    Du stod alltså i början på första sträckan..
    Jag var i slutet på den.

    Rullningar är alltid fränt, plåtgamar är vi alla =)

    SvaraRadera
  2. Tjena Micke!
    Ja det stämmer. Stod vid första huset på Nussvikssträckan.
    Mvh Micke

    SvaraRadera