lördag 13 juli 2013

Efterlängtat fiskepass

Hemma från Kina.....jobbat en vecka.
Å börjar komma rätt i rutiner och dygnsrytm.
Fredag fick bli en halvdag på jobbet. Snabbt hem och krokade på båten, kraftigt fiskesugen.
Får erkänna att det inte var helt enkelt att plocka ihop fiskeutrustningen.
Dåligt minne och det faktum att det faktiskt var hela 54 dagar sen förra fisketuren ställde till det.
54 dagar!! Det är inte bra det....
Men ut på sjön kom jag.
Å även om gösarna var lite småtröga lyckades jag pillra upp 12 stycken.
Trots att det inte var nån storlek på dom känner jag mig ändå nöjd.
Det är skönt att vara hemma igen. Skönt att få komma ut på sjön och skönt att 4 veckors semester börjar nu.
Men att jag fick träningsvärk i högerarmen efter fisket var ju inget vidare.......
Det får det bli ändring på!
Tjipp//Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar